top of page
  • Hoe kan ik refunden?
    Refunds zijn enkel mogelijk nadat het evenement is afgelopen. Ten laatste op dinsdagochtend na het 39ste Schippersweekend wordt de refund beschikbaar gezet op onze website. Refunds zijn vanaf dan mogelijk tot en met 30 september 2024. Hierna sluiten wij alles af en is er geen enkele manier om nog te refunden.
  • Waar kan ik mijn tagnummer terugvinden?
    Het tagnummer staat achteraan op elke boozecard. Dit tagnummer bestaat uit 6 letters en is uniek voor elke kaart.
  • Gedurende welke periode kan ik refunden?
    Refunds zijn enkel mogelijk nadat het evenement is afgelopen. Ten laatste op dinsdagochtend na het 39ste Schippersweekend wordt de refund beschikbaar gezet. Refunds zijn vanaf dan mogelijk tot en met 30 september 2024.
  • Is er een refund fee?
    Op elke refund wordt een kost van €2,50 aangerekend. Enkel kaarten waar meer dan €2,50 op staat komen in aanmerking voor de refund. De restwaarde na aftrek van deze kost wordt integraal teruggestort op het door u gekozen rekeningnummer.
  • Wanneer komt het geld van de refund op mijn rekening?
    De refunds worden wekelijks verwerkt. Afhankelijk wanneer je de refund hebt aangevraagd en van je bank kan het dus maximaal 7 werkdagen duren vooraleer het bedrag op je rekening staat. Maar in de meeste gevallen heb je het geld binnen de week terug op je rekening.
  • Ik kan de refundknop niet zien.
    Controleer eerst of je de kaart hebt toegevoegd. Indien dit nog niet gebeurd is, kan je dit doen via de knop 'Voeg wallet toe'. Indien er niet genoeg geld meer op de kaart aanwezig is, zal de refundknop niet zichtbaar zijn. Enkel geld dat tijdens het weekend werd opgeladen via cash, payconiq of bancontact kan worden gerefund. 'Gratis' opladingen door de organisatie of opladingen via sponsoring werden telkens uitgevoerd als 'Skipcoins' in plaats van als 'Euros'. Deze 'Skipcoins' kunnen niet worden gerefund. De refund optie zal ook enkel zichtbaar zijn binnen de aangeduide periode op de achterkant van uw Booze-card.
  • Wat kost een ticket?
    Voor een volledig weekend betaal je € 50* in VVK en € 60* ADD. Een dagje Schippersweekend kost de helft in VVK (€ 25*) en €35 ADD, indien nog niet uitverkocht. *exclusief kosten ticket-platform ​ -16 jaar? Dan betaal jij € 15 voor het volledige weekend, uiteraard krijg jij dan ook een textielbandje zoals de +16 jarigen. Komt je jongste spruit (-3 jaar) ook mee naar 't Schippersweekend? Dan mag hij / zij gratis binnen!
  • Ik heb het foute ticket gekocht
    Bij aankoop van een fout ticket (vb. vrijdag in plaats van zaterdag) kan je een mailtje sturen naar organisatie@schippersweekend.be en dan bekijken wij hoe we je kunnen helpen.
  • Ik kocht een ticket, maar kreeg geen mail.
    De grootste reden hiervan is een foutje bij het typen van uw mailadres. Een tweede oorzaak is dat de mail in uw SPAM terecht kwam. Alles gecheckt? contacteer ons dan via organisatie@schippersweekend.be
  • Er is geld van mijn rekening, dit terwijl de aankoop mislukt is.
    Onze ticketpartner bekijkt wekelijks welke bedragen het ontving voor mensen waarbij de ticket aankoop niet lukte. Deze worden automatisch binnen de 2 weken gerefund.
  • Vanaf hoelaat moet ik betalen om binnen te mogen?
    Vrijdag: vanaf opening om 17.30u Zaterdag: vanaf 18.00u Zondag: vanaf 14.00u
  • Ik kan plots niet meer naar het Schippersweekend komen, wat nu?
    Wij kunnen helaas geen tickets refunden als je beslist toch niet te komen. Het staat je vrij uw ticket zelf te verkopen.
  • Ik moet sporten en moet daarom mijn bandje verwijderen tijdens het weekend.
    Indien je een dagticket kocht, vormt dit geen probleem. Voor mensen met een combiticket houden wij volgende werkwijze aan: hou uw bandje goed bij + uw digitaal aankoopbewijs. Als deze overeenkomt met uw identiteit zullen wij u een nieuw bandje aanbieden.
  • Kan ik op voorhand drankbonnen kopen?
    Zeker ga naar de pagina “CASHLESS” op onze website en koop daar meteen jouw boozebudget aan.
  • Moet ik mijn ticket(s) afdrukken op papier?
    Je mag je tickets afdrukken, maar dit is niet nodig (denk aan onze planeet). Digitale tickets kunnen wij ook scannen. Let wel op om de originele documenten te tonen, en geen screenshots. Deze kunnen tot moeilijkheden leiden voor onze scanners.
bottom of page